ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 1 juli 2011

Kategori: Allmänt

JULI! haha.. jag dör vad tiden går fort.. Sommaren kommer vara över och förbi innan jag insett att den börjat, hehe-
.
Idag har jag jobbat!
9-15. Dock hade vi endast fyra barn. Nästan så jag tycker bättre om när det är några fler. Man går liksom ner för räkning när man inte har så många att hålla reda på. Dock är det riktigt mysigt att kunna ta lång tid på sig vid matbordet och att lugnt och sansat leka med några barn utan att man behöver ha ett öga på åtta andra. :)
Hade lyxen att få en timmes rast så då passade jag på att cykla ner och ta ut Vivi en runda. Gött att få röra på sig efter maten :)
.
Jobbade som sagt till 15. Sen svängde jag inom hemma, satte på en maskin tvätt och käkade toast med söta syster. Toast är barnsligt gott. hehe.. Kommer ihåg att vi alltid åt det till frukost när vi hade övernattningar i stallet.
.
Städade lite hemma hos Vivi innan vi promenerade upp och drack kaffe med mamma. På vägen tillbaka passade Vivi på att bada. Det första hon gjorde sen var att gå och lägga sig i min säng. Trevligt värre det.
.
Imorgon bitti ska mamma, jag, Vivi o Tea åka iväg och ta en promenad. Mammas ide. Det skulle tydligen vara superfint där.. Hur som helst har hon lovat att packa med frukost.. vilket innebär kaffe. Så jag är på! :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: