ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 27 juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag  har det varit solsken! Varm, underbart sommarväder. Det gillas skarpt..
Började dagen med en timmes promenad med mamma. Sen blev det frukost på altanen innan jag bytte om till bikini, tog med mig boken och vattenflaskan och parkerade mig själv i en solstol.
Såå gött!
.
Käkade lite lunch innan mamma, syster o jag drog in till stan. Inhandlade ett par skor och ett par mjukisbyxor.
Ja, jag vet. Men jag tycker om ALLA mina mjukisbyxor. OK?!
Handlade mat på Maxi, jag fyndade ett par skor.. och sen åkte vi hem o åt supergod lax!
.
Har varit ute och gått två rundor till, kollat på Supersize vs Superskinny. Uppdaterat min mp3 och nu ska jag borsta gaddarna och sova!!
.
Eurosko. 179 :-
T
Team Sportia 100 :-
Maxi 39:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: