ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Bra dag

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
.
Har ni överlevt dagens värme idag med?! Jag trodde seriöst att jag skulle svettas bort när jag var hos Johanna tidigare idag. Jisses vad svetten rann! Hennes fläkt var absolut inte fel! Synd att det är lite svårt att sno en fläkt utan att ngn ser.. :(  Inget man gömmer under tröjan precis... Blev bortskämd med sjukt goda kakor! Varför blir inte mina kakor lika goda?!
Söööta Vilda
.
Kilade inom ÖoB på hemvägen och gick bananas på deras kexavdelning. :) Perfekt att ha hemma när syster släpar med en massa kompisar. Så de lämnar mina jordnötskakor ifred! ;)
.
Käkade lunch och gick en runda. Varmt! Precis när jag kommit tillbaka ringde Linda o frågade om jag kunde fixa hennes hår idag istället. Hon ska på bröllop på lördag så vi gjorde en testomgång. Såå kul! :) Älskar att göra andra fina.. Speciellt människor som redan är vackra på insidan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: