ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 10 juni 2011

Kategori: Allmänt

Hej svejs!
Min dag började med att mamma ringer 07.03 och ber mig köra syster till skolan. Min söta syster hade nämligen skolavslutnign idag och försov sig, dagen till ära. Så, släpade mig ur sängen, fixade frukost till Tea och satte på en maskin tvätt.
Mamma och jag mötte upp henne efteråt med blommor. Sen körde vi till Maxi och handlade lite fika.. :) Ger man min syster en donut så blir hon nämligen väääldigt glad!!
Sen såg vi typ 19 minuter på New Moon innan hon insåg att hon var ganska trött så ho gick o lade sig. Jag passade på att städa lite eftersom vi ska ha lite gäster här om en 15 minuter eller så. Skolavslutnings-mat, dvs potatissallad, olika sorters skimka och bröd. Jordgubbar o glass till efterätt. Ta bort potatissalladen så låter det himmelskt!
Johanna kom och fixade håret. Snygga människan som passar i allt med massa härligt tjockt hår.. GILLA! :) det var på håret att vi han, men det gjorde vi! Nu håller vi tummarna för att det håller hela kvällen med!!
Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: