ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lördag 11 juni 2011

Kategori: Allmänt


Dricker kaffe ur min älskade shetlandspony mugg som jag köpte på Liseberg för massa år sedan.
Kaffet smakar liksom bäst i just den muggen! 
Hur ser det ut? Sol? Regn? Blixtar och dunder?!
Nä, just nu är det uppehåll här. Det regnade lite tidigare... Ska strax kila ut och gå en runda. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Städa kanske.. det behövs ju alltid. Borde stryka lite tvätt med. Kanske stryka och se på film samtidigt?
Ska dock börja med att dammsuga mitt rum. Avskyr ju att dammsuga men eftersom jag har haft tre uppsättningar nu tre dagar i rad är mitt golv allt annat än hårfritt just nu! Tea i torsdags, Johanna igår och Lindas idag. Hon gick precis  :) Både Johanna och Linda fick liknande frisyrer men jisses vad olika de blev ändå! Sjukt kul. Borde ju egentligen lägga upp en bild på dem nu, men var jag smart nog att ta något kort? Nä. Såklart jag inte var... hehe :p
Men men.
Promenad nu. Sen en god lunch.. vad den ska bestå av vet jag inte riktigt men det ger sig.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: