ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 25 juni 2011

Kategori: Allmänt

Babes!
.
Seeegt idag eller? Min gårdag spenderades genom att äta och diska.. hehe- ;) Mamma o Håkan hade gäster, bara två personer visserligen, men lite disk blev det ju iaf. Eftersom jag ändå inte hade något bättre för mig diskade jag undan medan de var ute och gick. Som belöning fick jag smaka på gästernas medhavda sjukt goda jordgubbspaj/kaka. Underbart var den. :)
.
Annars hände inte speciellt mycket intressant att skriva om igår. Såg klart en film, True Grit. Vill inte påstå att jag förstod dela hypen kring den..  Kanske jag som inte är tillräckligt intelligent? Missförstå mig rätt nu! Filmen var bra! Inget snack om saken, men det var ingen wow effekt på mig direkt.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: