ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 14 juli 2011

Kategori: Allmänt

God Förmiddag på er!
.
Jag sov så sjukt konstigt i natt. Vaknade och var varm och kall på samma gång. Somnade och vaknade flera gånger.. Weird. Så när klockan ringde vid halv åtta var jag inte överlycklig. Lyckades dock klicka bort alla mina alarm och sova till kvart över nio.. hehe. Inte bra. Surar lite för att jag inte fick jobba idag. Jag trodde verkligen det. Hade ett vik så där nääästan, men icke.
Jaja.. har haft en slapp morgon där det enda nyttiga jag gjort är att bädda sängen och äta frukost. Ingen tvätt och ingen disk idag. Det händer inte ofta!
Nu blir det en promenad! Inget jätteinbjudande väder kanske, men vad gör man inte för lite frisk luft?
Sen måste jag väl äta lunch innan jag tar mig bort till Allebike :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: