ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 16 juni 2011

Kategori: Allmänt

Go kväll!
.
Min dag idag då:
Var först på tandregleringen en snabbis och fick bytt bågen i överkäken. Sen kilade jag inom stan en snabbis för att se om det fanns något roligt på Rean. Kom hem med en hood-jacka. Kanske kan visa den senare..
Åkte till Allebike och repade inför lördagens uppvisning på potatis-festivalen. Kommer blir grymt skojj! Jisses vad underbara kollegor jag har på Allebike! :) Dansade, tjötade och flummade. Precis vad jag behövde!
Körde hem och drack kaffe med mig själv. Tog en powenap och en riktigt underbar dusch. Halv sex kilade jag bort till två fina flickor och satt barnvakt en tre timmar. Roligt! :)
.
Har gått en runda med mamma och bror och nu sitter jag och försöker memorera stegen till danserna. Kommer säkert gå bra.. !!
.
Bra låt för övrigt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: