ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

funderat i solen

Kategori: Allmänt

Har suttit ute i solen en stund. Sjukt gött väder jue!
Promenaden imorse var go den. =) Synd bara att det inte finns något hav att gå vid här.
...
Nej. Jag vet att det finns en jättefin sjö här men det är inte samma sak som att gå vid havet. Inte för mig. Det luktar inte likadant. Havet luktar hemma..

Satt som sagt ute och funderade lite.
Har kommit på en massa skit. Inte bra det där, att fundera för länge. Jag blir bara trög i huvudet... Trögare än vad jag redan är alltså ;)
Svårt att intre stressa upp sig själv också. Jag tycker det är skitjobbigt att inte veta åt vilket håll jag vill med mitt liv. Det är stressande! Samtidigt som om framtiden ligger för långt bort för att kunna få grepp om, är den skrämmande nära. Jag skulle vilja veta vilka konsekvenser som följer med vissa handlingar. Men man kanske mår bäst av att inte veta?

Nä, det här blev inget kul att läsa.
Ska ställa mig och laga till lite kycklingsallad. Snart ska jag dansa! En timmes street med underbara Alex innan det blir två timmars street och Hip-Hop med mina goa danselever. :)

- Besos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: