ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

House in my heart :)

Kategori: Allmänt

För mig som är lite sprallig och gillar att hoppa omkring o löjla mig passar housen sjukt bra :)
Tror jag iallafall.. hehe. Men vem är jag är bedöma?
Har hur som helst haft en sjukt unerbar dans-timme med lika underbara Elin.
Energi och inspiration. Me like.

Nu käkar jag lite fil.
Satt och diskuterade frukostsituationer med Johanna tidigare. Hon kom förbi med en sjukt snygg julklapp till mig. :)
Blev superglad! Ska visa den lite senare.
Men alltså.. frukost. Jag är egentligen ingen frukostmänniska. På vardagarna häller jag i mig lite fil innan skolan. Helgerna funkar bättre eftersom man då kan vara vaken ett tag innan man äter. Men hur gott är det att äta själv klockan sex på morgonen? Nä, precis.

Kom förresten på att det går ett tåg till Göteborg vid tio i åtta imorgon. Perfekt! Betyder att jag kan sova en kvart extra imorgon. Det gillar vi!
=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: