ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 2 mars 2011

Kategori: Allmänt

Halvbra uppdateringar börjar bli en vana ser jag. Inte bra inte bra!!
Men.

Började dagen med att hänga upp en maskin tvätt. Fixade allt klart igår kväll o bad bara någon att trycka på maskinen idag. Det funkar nämligen inte att ha den igång på natten. Den dunkar mot väggen och jag har rummet bredvid..

VFU:n rullar på. Tredje dagen av åtta idag. Fick lite sovmorgon eftersom jag ska bort till missionskyrkan klockan 15. Det var någon form av seminarium där. Verkade intressant så jag anmälde mig. Hoppas det är bra nu. Annars finns ju risken att det blir två sega timmar.

Hur som helst. Tyvärr går det lite småsjukdomar på förskolorna just nu. Känner verkligen inte för att råka på någon.
Nä. Jag SKA hålla mig frisk!

Nu måste jag trycka i mig det sista av min frukost innan jag springer till tåget. Samma visa varje morgon! Att jag intel lär mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: