ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tänk Dans

Kategori: Allmänt

Sitter och pillar lite med dansen..
Streeten för att vara lite mer exakt. Vet inte riktigt hur det kommer bli.. hehe. Såå svårt.
Man kan tänka igenom den och ha den i princip klar i huvudet, men när man sen ska dansa den så funkar det inte alls. Suck.
Men, dansklasserna är ju inte förrens på söndag så jag har några dagar till att fundera.

Nu ska vi se om jag kan komma på något att äta. Har riktigt ont i mina tänder. Just nu sitter det blå gummisnoddar imellan eftersom jag ska få tandställningen nästa måndag. Det ska helt enkelt förbereda tänderna inför den kommande rälsen. Har käkat två tallrikar fil idag så det känns liiite motigt att äta det igen, men att tugga funkar ju inte riktigt...

Klass 9A på svt play också! :)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    jag har oxå fått blåa gummisnoddar, jag ska få räls i nästa vecka. Ska du få räls i både uppe & neri på måndag?

    2011-03-16 | 21:55:31

Kommentera inlägget här: