ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag- Allebike

Kategori: Allmänt

Hallå!

Två timmars föreläsning i aulan idag. Okej ämne, okej föreläsare, men att sitta på en föreläsing i aulan är inte att rekommendera. Just eftersom det är så stort är det jobbig akustik..
Hur som helst..

Lyckades hinna med 12.17 tåget så jag har varit hemma en tag. Fick jobb imorgon :) Liite segt eftersom jag börjar redan kvart över sju och eftersom jag hade sett fram emot en ledig fredag, men gött med lite inkomst ju. Slutar dock redan vid halv fyra och vi ska käka tacos imorgon. Najs! Jag har varit lite duktig och redan fixat matlåda till imorgon med. Ibland får man till det ser ni!

Har varit ute o gått en liiten runda i dert sjukt gråa och trista vädret. Nu ska jag klä på mig och köra bort till Allebike.
Senare ikväll blir det House med bästaste Elin! :)

Ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: