ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

åtta timmars sömn

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Tentan ska ligga på mellan 8000 och 10000 ord. Just nu har jag skrivit 5000.
Eftersom jag tänkte se till att faktiskt sova åtta timmar för en gångs skulle kastar jag in handduken för idag och kryper till kojs. Vanligtvis sover jag sju timmar.. undrar om det är hälsosamt egentligen?
jaja..
Förutom att jag har magknip pga tentan har jag haft en ganska skön dag. Förutom en långpromenad med Vivi har jag hunnit med att skriva på tentan, sola, fika med mamma och handla.
Har planerat in vad jag ska äta imorgon.. jag med min mage måste ju äta var tredje timme, så då är det lika bra att planera in det i förväg. Inte för att planeringen alltid håller.. men försöka duger la?!
Nu Skriker min säng på mig
God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: