ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 21 maj 2011

Kategori: Allmänt

God kväll på er!
Har knappt haft tid att blogga idag.. Sov liite för länge i morse. Blev dock väckt vid åtta av att Vivi sms:ade (alltså, inte Vivi själv, utan vivis husse ;) ) och frågade om jag kunda vara lite hundvakt f.o.m etermiddag. Klart jag kunde! Åkte in till stan en runda med syster o mamma först dock. Hittade en sjukt snygg BH inne på Lindex.. kliar i fingrarna.. kanske åker in o tittar på den en gång till i veckan. hehe..
Ikväll har mamma o Håkan två vänner på besök, så jag har precis diskat o plockat undan all mat.
Nu ska jag cykla ner och hämta Vivi. Hon får bo i vår tvättstuga en stund.. det blir nämligen god chokladkaka till efterätt och det vill jag inte missa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: