ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 18 maj 2011

Kategori: Allmänt

Haj!
Orkar inte skriva in i minsta detalj om vad jag gjort idag. Har flängt fram och tillbaka känns det som.. hehe.
Började dagen med att stressa i mig frukost och insåg att ALLA låtar på min mp3 var borta. ALLA! Vi snackar alltså typ 700 låtar som bara var väck. Panik! Hann hur som helst inte tänka över det för som vanligt var jag ute i sista sekund. Började med tandregleringen 10.40. Kom inte in förren 10.50, sen fick jag sitta själv i en stol och vänta i närmare tio minuter till. Var nästan nära på att somna där ett tag.. hehe ;) Kom in tre pers och började prata över huvudet på mig.. tandreglerings och käkkirurgi-termer. Jisses-. hängde inte med för fem öre. Dock var de vänliga nog att förklara allt för mig på normal svenska sen. Tack tack.
Irrade iväg till Johanna. Lyckades tydligen köra på enkelriktat med. Då är man snurrig. Fick dock se hennes nya lya, god blåbärspaj, kaffe och nån timme med trevligt sällskap. :) Fick även äran att fixa håret på denna snygging. Sjukt kul!
Sen bar det av till VFU:n för att få ett papper påskrivet. Ett litet ynkligt men dock så viktigt papper.. hehe.
Passade på att köra bort till Allebike och hämta dansfilmen. :)
Efter det hade jag en halvtimmes dötid innan jag skulle hämta syster på stationen. Passade på att ta en power-nap oc och äta lunch. I bilen. Yes.
Eftermiddadgen bestod av projektarbete hemma hos Safa. Hon bjöd på cheezeballs. Inte bra. De är beroendeframkallande..
Körde och handlade, slängde skräp, kom hem, klippte Philip.
Åt wienerbröd.
Har spenderat en halvtimme med att försöka reparera min mp3-- går inget bra dock.Tankar in nya låtar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: