ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 3 maj 2011

Kategori: Allmänt

Jisses det är maj månad! När hände det liksom?!
Jaja.. maj är inte en månad som sticker ut kanske.. Dock tycker jag att både april o maj är fina månader rent naturmässigt. Man ser liksom hur vintern släpper taget och våren kommer. :) fint!

Min dag började lite i panik kan jag berätta. Klockan ringde halv nio, gick upp och vek lite tvätt o fixade fram en frukost i godan ro. Min tanke vi det här laget var att jag skulle infinna mig på tandregleringen 10.40. Kontrollfreak som jag är kikade jag dock en extra gång i kalendern bara för att se så att jag verkligen hade rätt tid i huvudet. Det hade jag såklart inte.. 10.20 stod det. Klart o tydligt. Halvt i panik slänger jag i mig frukosten och springer till tåget... Jag hann men det var också på håret.
Tandregleringen gick fint.. Har räls i nederkäken nu med. Yay vad kul.. :( Jag satte in den idag och jag kan knappt vänta tills jag får ta ut den igen. Det suger att ha tandställning.. o nej. Jag orkar inte att någon kommenterar att det är bra att bo i Sverige eftersom vi har så bra tandvård och att jag ska vara tacksam för att få ha tandställning o bla bla bla. Just nu suger det bara.. ok?!

Kilade bort till Angelica o pysslade med projektarbetet. Johanna kommer hit imorgon så kan vi fortsätta med vår del..

Nu ska jag pilla lite på Skrivuppgift 1


Kommentarer


Kommentera inlägget här: