ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 26 maj 2011

Kategori: Allmänt

hej hopp!
Hur har ni det? Hoppas ni är på lite bättre humör än vad jag är på för tillfället.
Sitter och försöker skriva ordentliga, intelligenta och innehållsrika meningar på min tenta.. Det går absolut inget bra alls. Håller på och skriver om hur bomullsodlingarna påverkar miljön. Jätteintressant egentligen. Men inte är när man måste skriva om det på ett korrekt sätt.
Fick jobb imorgon så det gäller väl att fokusera som sjutton nu och skriva så att tangenterna glöder. Ska jobba måndag och tisdag nästa vecka med. Så det gäller att bli klar i helgen!
Har iaf hunnit med att plocka ur diskmaskinen och hänga upp en maskin tvätt. Syster svimmade så jag fixade lite käk åt henne med. Funderar på vad jag själv ska äta till lunch.. ? Problem och beslut, hehe ;)
Nu ska jag skriva vidare.. måste hitta lite information om bananer.. yeah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: