ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 5 maj 2011

Kategori: Allmänt

Helloo!
Lite ändringar i planerna här idag. Fick ta bilen till VFu:n. Skjusade syster till skolan först.
VFU:n flöt på som vanligt. Dock ringer mamma en halv tolv och ber mig hämta syster i skolan. Visst kan jag. Skjutsar hem henne, passar på att äta lunch eftersom jag inte hann det på praktiken. Mamma bad mig också att vara hemma. Helt ok.. Inte många barn på förskolan och min handledare är sjuk..
Tog en kopp kaffe (eller två) Pillade lite på skrivuppgiften och såg en film. Nu ska jag gå en runda innan jag åker och handlar. Ska plocka upp mamma när hon slutar jobbet.
Innan promenaden ska jag dock hänga upp maskinen med tvätt..
Riktigt spännande dag det här.. Eller inte..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: