ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 13 november 2011

Kategori: Allmänt

God förmiddag på er! :)
.
Hade ni en bra lördag? Jag spenderade mn hemma hos Alex.  Käkade tacos och kollade på film tillsammans med massa goa dansare! Hur mysigt som helst :)
.
Idag har jag inte gjort många kniop. Varit ute och gått en runda och kollat på "Så Mycket Bättre" som jag missadae igår. Timbuktu var det som var huvudperson. han ver kar vvara en otroligt omtänksam person. Bra låtar har han med! :)
Nu ska jag försöka skriva lite på min hemtenta innan nästa promenad. Har dansklass vid fyra. Ska bli kul att få gå igenom det sista med mina söta elever. De kan det redan egentligen, men lite repetition har aldrig skadat någon.. eller hur :)  Inga ärenden efteråt så det blir nog raka vägen hem och fortsätta skriva.. Del ett av tentan sak egentligen inte vara inne förens dfen 22 november, så jag är inte jättestressad, än. hehe..
.
bild tagen igår med nya kameran

Kommentarer


Kommentera inlägget här: