ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 20 november 2011

Kategori: Allmänt

Idag fyller Sofia år!
Grattis fina Du! :).
.
Undrar om hon kommer läsa det här.. haha!
.
Började dagen med en timmes promenad med Vivi.
Sedan fortsatte jag med att försöka kurera min förkylning med aplesin och honungste.
Vet inte direkt om jag lyckades :P
Gick en runda till med Vivi, åkte hem och käkade lite lunch fort som fanken innan jag åkte till Allebike.
Dansklassen gick bra! Någon form av organiserat kaos.. som vanligt :P
.
Handlade lite kvickt innan jag åkte hem. Har fixat matlåda till imorgon. VFU igen.
Vi ska intervjua några barn. Kan ju bli intressant!
.
Nu ska jag stryka samtidigt som jag kollar på Ponnyakuten!
.
.
haha.. jag gillar, som ni kanske har märkt, mycket mer att fota naturen än mig själv :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: