ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 10 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Helloy
.
Hade en redovisning idag.
Jag avskyr att prata inför folk. Mitt medfödda talfel o scenskräck som sätter käppar i hjulet.
Men det gick nog helt okej.. hoppa jag.
Vi kommer dessutom få svar på tentan i veckan. Hjälp. Jag är inte säker på att jag vill veta..
Men ok. Det kan ju faktiskt ha gått bättre än vad jag tror. Men man ska ju lite på sin magkänsla och den är inte på topp kan vi ju lugnt säga.
Jaja.. det återstår att se!
.
Slutade iaf så att jag hann med 12.17 tåget. Käkade min lunchlåda hemma och sen blev det en kopp kaffe :)
Lånade med mig Vivi en runda. Jisses så mycket positiv energi man får av den hunden! Något jag behöver känner jag.
Har dansat idag med. Bara att kliva in in danssalen ger ju en enorm energi-kick.
and I love it!
.
Imorgon ska jag ha VFU så nu ska jag sooova!
God Natt!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: