ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 14 oktober 2011

Kategori: Allmänt

hellou! :)
.
Sjukt seg föreläsning idag. Tyvärr. Vi har haft den här föreläsaren en gång innan och hon var inte mycket bättre då. Synd, för det kunde varit en givande föreläsning. Nu blev det mer att jag satt av tiden bara.. Hur som helst fick vi gå lite tidigare så jag kom hem vid halv två.
Då hade mamma bakat bullar så det blev nybakt kanelbulle och kaffe. Underbart! :)
Hämtade Vivi på en långpromenad. Underbart fint väder.
.
Käkade tacos med huset innan jag for hem till Angelica. Idol dags! svängde inom och handlade med mig vindruvor. Sjukt gott o sjukt underskattat. :)
.
Kom hem för en timmes sen och försöker plugga lite.. går inte jättebra. Antagligen för att jag är aningen omotiverad hehe. Jaja, det blir nog bra med det ;)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: