ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 22 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hejsan!
.
Vad säger ni. Haft en bra dag eller?
Jag börjde med en timmes promenad.. 10+ idag så det var behagligt. Dock var det ingen sol. Tråkigt tråkigt.
Käkade frulle och sen blev det en runda in till stan med syster. Kikade runt lite men eftersom plånboken är sorgligt tom blev det inte mycket handlat. Fick dock med mig en ny sport BH. Man kan liksom inte få för många ;)
.
Vi fick med oss två paket hårfärg till systers hår. De fick jag äran att lägga i när vi kom hem. Resultatet blev faktiskt kalasbra! :) Gött eftersom vi tog en liten chansning.. fast säg inte det till systern min ;)
.
Tog en promenad innan jag lagade mat. Kyckling med stekt vitkål och morötter. Lite jordnötter på det tillsammans med risnudlar. Gott gott!
.
Kvällen har spenderats med att baka och att sllötitta på klipp på toutube. Såg nyss att ponnyakuten säsong ett finns på svt play. Det gillas! Sitter och kollar på det nu och plockade fram penna o papper. Tänkte skissa lite. Alternativt plugga lite...
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: