ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 3 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hejsan!
.
Regnigt o grått idag. Passar ju bra eftersom jag typ ska sitta inne o plugga hela dagen..
Började dock dagen med en promenad. Halvägs åt fel håll kom jag på att jag lovat att leta efter systers mobil som hon tappade igår.
Knallar bort till Vivi för att se om den är där.. kommer på att jag inte har mammas jobbnummer i mobilen. Ringer Håkan som rabblar upp det, ringer till mammas jobb men då är hon på rast. Nehepp.. sitta still och vänta på att bli uppringd eller gå en runda? Gå såklart! Tar med mig Vivi och går en extra runda, mamma ringer. Kommer tillbaka till Vivi och letar men hittar ingen mobil. Går hemåt, svängen inom grusvägen. Yes. Där ligger mobilen. Fungerar för den också. Bara älska Nokia liksom ;)
Kommer hem, viker tvätt, sätter på en ny maskin, fixar frukost o kaffe. Pluggar o kollar mejl.
Tentaplugg resten av dagen då.. tur att jag har dans ikväll ;)
.
Synd att vi har massa bulla i frysen..
;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: