ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 20 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Gooday peeps!
.
Jag har haft en otroligt skön "ledig" dag! Tog sovmorgon till åtta. Gick en runda innan frukost. Sen sprang jag till tåget för att hinna möta upp finaste Johanna. Vi gick en runda med söta Vilda. Lite uppförsbacke. Lite gegga, lite flås, lite nedförsbacke. Jag tog topparna på henne när vi kom tillbaka. Måste bara få säga att det är underbart att se att det finns fler än jag som har beslutsångest. ;)
.
Sprang till tåget och kilade sen bort och städade hos A. Riktigt fint blev det, om jag får säga det själv. Knallade hem och åt lunch. Broccol, majs, fetaost, ägg, makrill och champinjoner. Låter det som en knasig blandning? Det är det antagligen men jisses vad gott!! :) En kopp kaffe och lite choklad på det satt som en smäck!
.
Tog en powernap innan jag kilade ner och hämtade Vivi. Att promenera i höstväder måste vara bland det bästa som finns! :) Jag brukade inte gilla höste, men jag har lärt mig att se till det fina med hösten istället för att fokusera på det negativa. Så det så!
.
Precis hemkommen och ska ställa mig och laga till en kycklingpaj.
Mums!
I brist på bättre.
Söt bild på söt vovve med rosa bandage
.
Ungefär så här glad blir man av att umgås med Johanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: