ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

3 september

Kategori: Allmänt

Hej!
Skrev ett inlägg innan men det gick inte iväg tydligen.
jaja
Började min dag med en promenad. 60 minuter på asfalt och en bit på skogsmark. Underbart.
Käkade frulle, fixade med blocket. Har lagt upp några böcker som jag inte längre kommer använda från första terminen på utbildningen.
Plockade ur diskamaskinen och hängde upp tvätt. Alltid lika roligt. Satte på en ny maskin (som jag precis hängt upp)
.
Där imellan har jag käkat lunch med syster, varit inne i stan en runda (också med syster) Shoppade ett par brallor. det ni! Inte varje dag jag gör det inte! Köpte även med oss lite godis hem.. Najs! det tillsammans med resterna från gårdagens kladdkaka kommer ligga fin fint i min mage om nån timme. Dock ska vi kalasa på en kycklingpaj först. (om den blir god dvs.. har inte gjort den än, men tänkte satsa på vanlig pajdeg med stekt kyckling, broccoli, fetaost och champinjoner i.. )
Men först ska jag läsa lite i den här boken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: