ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

4 september 2011

Kategori: Allmänt

Hej på er!
.
Vad hnder denna fina söndag?!
Själv startade jag dagen med en timmes promenad. Underbart, förutom att jag missade att det faktiskt var ganska varmt och drog på mig en tjocktröja. Inte bra. Svettades som en liten gris, hehe. Men det är ju lite göt ;)
Vek tvätt när jag kom hem sen. Det blir till att stryka ikväll.. blir ju kul.
Åt en god frukost och har letat lite kurslitteratur. Äckligt dyrt med böcker ju.
Har pluggar lite men ska strax lägga undan boken för en stund. Har ju min dansklass idag! Första lektionen för terminen. I år kommer jag träna 7-9 år Nybörjare i Street. Kommer bli såå kul! Första dansen är näästan spikad. Har första versen samt refrängen klar. Men jag gillar inte att planera allt för mycket innan man vet hur gruppen ser ut.
Blir så fel om man lägger koreografin på fel nivå så att säga. Idag är också bara en "prova-på" dag.
.
Nej, men en liten stund till i boken hinner jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: