ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 30 september 2011

Kategori: Allmänt

Hejsan!
.
Segt väder idag.. :(
Började dagen med att diska mammas disk och att vika tvätt.
Tog en timmes promenad. Mötte två söta hundar på vägen, vilket fick min längtan om en egen hund att växa sig starkare, hihi. Jag vet att det liksom inte funkar. Men drömma kan man väl få göra eller?!
Tvättmaskinen blev klar nästan precis när jag kom innanför dörrarna, så jag hängde upp tvätten innan frukost.
.
Har sett senaste avsnittet av Vampire Diaries, käkat frukost och pluggat.
Funderar på att ta en kort power nap innan nästa promenad. Tänkte kila bort och hämta Vivi, behöver tanka lite energi känner jag. Vad hände med vädret? Igår satt jag på altanen i linne och svettades ju!
Knepigt.
.
Solsken vill jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: