ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 1 april 2012

Kategori: Allmänt

Idag får man luras!
Jag är dock så vidrigt dålig på att komma på bra saker att luras om, så jag brukar strunta i det...
Satte klockan på strax efter åtta idag. Har hunnit med en stund på cykeln o käkat frulle. Ska se om mamma vill
ha kaffe dock.
Igår var vi i Halmstad! :) Åkte på morgonen. In till stan en snabbis, men hittade inget roligt alls. Inte för att jag kollade så länge. Hem till mormor. Lyckades klämma in en kort promenad ner till stranden och hälsa på mitt älskade hav!! saknar så sjukt mycket.
Sedan hem till kusinerna på lite fika. Trevligt att tjöta lite med morbröder, morföräldrar och kusiner i samma rum. Eller under samma tak iaf ;)
.
Dock åkte vi hem redan vid halv sju.. inte planerat alls, men eftersom några började känna sig lite dåliga så.. jaja.
Så kan det vara..
.
jag tog kanterna på bullen.
mamma tog mittpartiet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: