ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 15 april 2012

Kategori: Allmänt

Oj oj vad den här dagen sprang förbi!
Har dock hunnit med två promenader i det fina vädret.. eller, det småduggade lite under den ena, men under den andra var det sol! :) Hade det inte varit för att jag blev så hungrig hade jag kunnat vara ute längre.
Har hunnit plugga undan en del med. (Säger man ens så?) Läst klart en bok. Har suttit och tagit lite anteckningar ur den mellan varven under dagen.. Skrivkramp snart jue ;)
.
Känner mig rastlös och trött på samma gång. Intressant kombination det där.. hur lyckas man med det liksom? Ska iaf se lite på film medan jag antecknar lite till. Plugga bör man annars.. ja. annars vad?
.
Ne, usch vilket flummigt inlägg det här blev! Bäst att sluta innan jag skämmer ut mig totalt!
.
.
Jag gick loss inne på hemmakväll.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: