ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

onsdag 15 augusti 2012

Kategori: Allmänt

 
Nejmen hejsan.
 
Gosar med min guldklimp och taggar för en liten kvällspromenad. 
Idag har jag jobbat, 10 - 17. Så underbart väder ju! Var ute i princip helda dagen, eller jag var det iaf.
Började ju när barnen var ute, så var ute mellan 10- 11.30 då vi gick in o käka lunch. Sedan läste jag för några barn innan jag fick gå på rast. Kilade hem och gick ut med Besos. 
Sedan var vi visserligen inne fram till mellanmålet, 14.30, men sen gick vi ut och var ute hela eftermiddagen. När jag  kom hem sen chillade jag på altanen en stund innan jag tog med Besos på en promenad i skoooogen! Så kul att se hur han hoppar omkring jämfota, hehe. 
 
har ätit lite kvällsmat och druckit en kopp kaffe. 
Ska knalla en liiiten runda sj tror jag. Rensa huvudet innan man somnar. 
 
hej på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: