ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 28 augusti 2012

Kategori: Allmänt

 
Morgonstund har guld i mun, eller vad heter det?
Klev iaf upp halv sju, tömde diskmaskinen och gick min vanliga morgonrunda
sitter som bäst och käkar frukost i detta nu.
aptråkigt väder. Varken regn eller sol. Ska ta med vovven ut. Lite luft har ingen dött av! 
 
Sen blir det att gå igenom danserna till mina dansklasser. Prova- på - vecka den här veckan. Jag kommer
att undervisa 5 - 6 samt 7-9 år. Ska bli så otroligt kul! Mina danser är i princip klara. Lite finslip o korrigeringar kanske, men det ordnar vi på vägen. gillar inte att ha alltför mkt inrutat. Jag vill kunna ändra om i dansen ifall man märker att den inte passar barnen alls.. 
 
jaja.. 
 
nu: Spendera en kvart med att rengöra tandställningshelvetet
sen: Promenad!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: