ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 7 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Upp o gå.
Så fruktansvärt vackert! :) Älskar vintern när den är som den är nu.
Kall, vacker, vit, glittrande. 
 
Tog ett direkttåg in till Göteborg. Framme vid 10.00. Nejmen tjena vad underbart att komma i tid tänkte jag.
Kommer ut på gatan och inser att alla spårvagnar står still. Går från Centralstationen till Götaplatsen. Var inte jättekul, men jag kom ju i tid. 
 
Hade musik först. Vi snackade mest. Eller, vi snackade bara. Lite tråkigt. Även om det var lite planering runt upplevelsevandringen samt lite reflektioner, vilket visserligen alltid kan vara bra, så känns det inte riktigt okej att inte ha musik på en musikworkshop.
 
En timmes lunch innan en timmes rytmik. Idag hade vi fokus på matte. Olika roliga lekar med syftet att ge barnen matematiska kunskaper. Genom att använda kroppen. Sjukt nyttigt, och kul.
 
Hem med tåget. 
Sprang inom hemma och bytte om. Kilade bort och hämtade vovven, sprang inom lägenheten på tillbakavägen och slängde in väskan. Sen tog vi en promenad i det vackra vädret. (haha.. tjatar jag om vädret :p )
Nu sitter jag och kollar ¨på Historieätarna och äter med Besos i knät. 
Har poppat en stor skål med popcorn som jag ska möla i mig sen. Mums! :)
 
Ha d!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: