ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 1 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Nedräkningen har börjat.. !
 
Såg första avsnittet av julkalendern.. lovande. förhoppningsvis, går ju inte riktigt att avgöra efter ett avsnitt.
 
Var ute med Besos i morse, kallt men fy vad fint! :) Käkade frulle, lyxade till det med frysta bär i filen idag. Så himla gott! Nyttigt med för den delen, win win på den. 
Gick en snabb runda till innan mamma kom och drack kaffe o tjötade en stund. Hon hade med sig min jullåda och jul-stjärna. Mys! 
 
Plockade lite i lägenheten en stund innan jag mötte upp syster yster för en promenad. Så mysigt med lite sällskap och få reda på vad som händer i hennes liv jue.
 
In o äta, kolla på Så Mycket Bättre, Gäster med Gestet och chilla runt på internets vågor. 
Nu ska jag ut o kissa vovven kvickt innan jag packar ner mig i sängen med min bok o läser tills ögonen stängs. 
 
Bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: