ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 3 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Hellou
 
Fick igår reda på att dagens första lektion var inställd. Borde man bli lite rädd för sig själv när man blir glad 
för att någon annan har magsjuka?! 
Började alltså halv elva idag istället. Galet gött! :) Inte för att jag var smart nog att gå och lägga mig i tid igår för det inte. Nej nej, men underbart att slippa gå upp klockan fem. 
 
Hade multimedia. Jag är ingen datanisse. Den saken är klar, men lite intressant ändå att se hur man med hyffsat enkla medel kan göra ljudeffekter, ljudslingor m.m. Fortsättning följer imorgon.. 
 
Kom hem, svängde inom biblioteket, hem, diska, ut med vovven och har precis skickat in en processdagbokssammanfattning. Snart slutar mamma jobbet, så då plockar hon upp mig. Ska få kvällsmat/fika/kaffe eller liknande i VB. :) 
 
Lyssnar i detta nu på julmusik. Fick vinterkänsla som sjutton när jag var ute och gick i snön.Snö är vackert.
Kylan är fin den med. Bara liiite jobbigt att frysa om nästippen ju.. Jag vill ju inte gärna gå runt med rånarluva för att slippa frysa liksom ;)
 
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Rånarluva! Rånarluva! Rånarluva!
    Eh.. kanske inte men sheiit vad gött det hade varit.. :P

    2012-12-04 | 11:43:34
    Bloggadress: http://doowop.se

Kommentera inlägget här: