ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 26 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Dåligt med bloggande, men jag prioriterar inte bloggen över jul.
Julafton var mys med familjen. Blev upphämtad vid 8.00, sen tog mamma och jag en promenad i VB.
Grötfrukost, förberedande inför eftermiddagen och en kort prommis med vovven innan mormor och morfar kom och fikade vid 14. Sedan var det Kalle Anka.. såklart!
Julklappsöppning på det. Jag fick så bra saker! Böcker, dammsugare och en fin fin ljushållare bland annat. 
Tack!
 
Gårdagen spenderade hemma. Var och åt lutfisk hos Inger ett par timmar, annars tog jag o Besos det alldeles för lugnt ;) Invigde damsugaren, men der var också det enda nyttiga jag gjorde på hela dagen. Men det är väl så det ska vara på juldagen?!
 
Idag står det kaffe med mamma på schemat, förhoppningsvis! 
Har dock inte gjort mkt mer än att vara ute i regnslasket och ätit frukost än så länge.. Men är man ledig så är man! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: