ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 20 december 2012

Kategori: Allmänt

 
om det var gött att slippa stressa till skolan imorse?
Absolut!
Hade ju som jag kanske nämnt min sista lektions-dag igår. 
Började med att ha eget arbete i multimedian. Mellan 9 - 12.30 satt jag och två kurskkamrater och 
pillade med vår ljudfil. 12.26 ansåg vi att vi inte kunde göra mer. Dessutom var vi så hungriga att vi inte orkade tänka ;)
En halvtimmes lunch innan redovisningarna av dessa ljudfiler skulle äga rum. Kul att lyssna på allas! :)
 
Hem med 16.15 tåget. In till VB för där hade jag lämnat vovven. Lite mat och en kopp kaffe med mamma innan jag passade på att gå en runda med Besos innan jag körde hem igen. 
In o diska matlådor.. ska bli skänt att slippa tänka på det ett tag. 
 
Skriva reflektionsuppgift med mera.. Även det är skönt att slippa tänka på under julen. Det är svårt att hinna plugga under den här "ledigheten". Så mycket som ska hinnas med.. träffa den och den, göra det och det.. 
 
Idag klev jag upp 7.22. Ut med vovven, äta frukost och slöa framför dumburken (datorn). Nu ska jag passa på att handla innan alla ska in o storhandla julmat. Hoppas det inte är knökat med folk.. det ogillar jag skarpt!
 
Ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: