ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 17 februari 2012

Kategori: Allmänt

hopp.
-
seeeg efter en veckas praktik.
Missade övernattningen på Allebike. SURT!
Men det kommer fler tillfällen hoppas jag! :)
.
Gick till praktiken idag och igår. Tar ungefär en timme och en kvart. Lite lagom morgonpromenad sådär :)
Idag var det snorhalt dock så jag trodde det skulle ta längre tid.
Linas kommentar på när jag berättade att jag gick var
"Men du är ju inte frisk nån stans".  det låter kanske inte så kul nu, men sättet hon sa det på. Jisses! haha
.
Idag fick jag skjuts hem med mamma. Tog en kaffe ute i solen. Underbart väder jue! Sedan kilade vi ner och hämtade vivi och Sampo. Myypromenad! :)
.
Sedan dess har jag inte gjort så mkt.. hehe. Strykt lite tvätt.
Orkar inte göra ngt nyttigt!!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: