ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 11 februari 2012

Kategori: Allmänt

.
Gäsp.
Funderar seriöst på att kasta in handduken och krypa  till kojs.
Halv tolv, en lördagkväll. Suck. Jag börjar bli gammal ;)
.
Dagen har varit avslappnande och behaglig, hehe. Började med att cykla 50 min, frukost. Vid den här tidpunkten hade ingen annan i huset vaknat. Läste lite bloggar innan jag kröp ner i sängen och tog en power nap på en halvtimme. Så göt! :D
Sen undrade mamma om jag ville ha kaffe. Dum fråga, såklart jag ville.
En kopp kaffe innan jag kilade ner och hämtade Vivi för en promenad.
.
Hem och snabbt klädbyte innan jag och fina syster drog in till stan. Handlade örhängen för en tia.
Sen hem o klippa och färga systers hår. Rött e snyggt! :)
Melodifestivalen.
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Skrivit lite på min vfu-planering.
Men nu ska jag som sagt sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: