ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 21 februari 2012

Kategori: Allmänt

HELLO!
¨.
Idag är det fettisdagen. Har ni ätit några semlor?
Jag har ätit en halv, utan att bli det minsta ångerfull efterår. Stor Vinst! :)
Jag hade både idag och igår gått till praktiken. Tar ungefär en timme och en kvart, perfekt start på
morgonen. Dock är det sjukt irriterande att det är fläckvis halt! Bort med isen och kylan fram med vååååååren!
.
Imorgon kommer en tant för att observera mig under en aktivitet. Jobbigt. Jag avskyr att bli bedömd. Men att sedan behöva sitta och förklara sig. Jisses vad jobbigt. Speciellt om du, liksom jag, ogillar att prata om dig själv, med människor som jag inte känner.
.
Hur som haver. Idag skulle vi egentligen fikat hos Linda men hon fick förhinder, så det blev en macka o kaffe med mamma hemma istället. Tog en kort promenad innan jag satte mig på cykeln. 50 goa minuter! :)
.
Nej, som sagt. Ska man förbereda sig inför sängen kanske??!
.
Besos

Kommentarer


Kommentera inlägget här: