ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 23 januari 2012

Kategori: Allmänt

Jag HATAR att inte kunna röra mig ordentligt.
Har varit mer eller mindre stillasittandes sen jag vrickade foten i lördags. Det kryper i hela kroppen på mig.
Skit och fy o blä e  vad det är.
Så sant som det var sagt.
Riktigt psykiskt jobbigt tycker jag att det är.
Men men. Det är som det är så det är väl bara att gilla läget då antar jag?
Jobbade 13-17. Fick en massa positiv energi av barnen.
Sedan blev det middag med mamma o syster. Kaffe på det :)
Blev att ta tåg och sedan buss in till Allbike. Tyvärr kunde jag ju inte dansa.
Frustration till max!!!
Fick pluggat liiite istället.
Massa positiv av fina Alex o Lisa o Najje med flera. Hur underbart är det inte att få
energi från människor bara genom att vara i samma rum?!
.
Nu ska jag sova. Imorgon blir det undervisnining 9-16..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: