ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 9 januari 2012

Kategori: Allmänt

hellopp
.
Jahappp. Jag tackar väderguden för att det var torrt o fint ute när jag körde till Borås klockan 06.00 imorse.
Gick hur smidigt som helst att köra dit, med rix morronzoo på radion. Trevligt sällskap! Körde inte ens fel! Pluspoäng till mig. Röntgades två gånger innan jag fick gå. Snabbt o smärtfrit. Sådana sjukhusbesök gillar jag ;)
.
Käkade frukost i bilen.. körde hem. Eller, jag ställde bilen i stan så att mamma kunde ta den hem när hon slutade jobbet. Jag tog tåget hem. Sov en stund. Attans vad gött det var! :)
Knallade bort o hämtade Vivi. Fasikken vad mycket positiv energi man får av den hunden! Käkade lite lunch. Såg att mitt paket från HM hade kommit. Inte fel det inte! Ska öppna det o prova strax. Chansade lite på storlekarna så jag hoppas det passar.
Har precis kommit in från promenad nummer två. Det har snöat! :) inte mycket men så där lagom så att världen liksom är inbäddad i ett fint lager pudersnö. fin fint!
.
Hoppas mamma kommer hem och vill dricka kaffe med mig snart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: