ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

söndag 29 januari 2012

Kategori: Allmänt

Cykla,
korta promenader
kladdkaka
plugg
städa
.
det är väl mer eller mindre det som min dag har bestått av.
Inte speciellt exciting men välbehövligt!
Avlutade med att stryka en hög med tvätt och kolla på ponnyakuten.
Saknar att gosa med söta hästar!
.
Kollade på serien "Äkta Människor". Bra serie tycker jag.
Hoppas den inte spårar ur efter ett tag, Ogillar sånt!
.
Nu ska jag skicka in min observationsrapport. Ångestladdat som vanligt. hehe.
Men jag kommer ändå inte ha tid att skriva om den imorgon, så då kan jag väl lika gärna skicka in den idag?
.
Besos

Kommentarer

  • S&S säger:

    Om du känner för att läsa en blogg som peppar istället för provocerar och som berättar erfarenheter och pratar om självkänsla istället för deras vardag, titta in hos oss :) annars, ha en bra tisdag.

    2012-01-31 | 17:05:54
    Bloggadress: http://inrestyrka.devote.se

Kommentera inlägget här: