ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 31 januari 2012

Kategori: Allmänt

Idag är det tisdag.
Min dag började med lite cykling.
Sen slängde jag i mig lite frukost innan min söta mamma skjutsade mig till tåget.
-11 viade termometern. Kallt!
Hade semiarium mellan 9-12.30, kom hem vid 13.30.
Käkade lite lunch, pluggade lite och cyklade lite.
Sedan kom mor min hem, då blev det kycklingsallad med pannkakor!
Kollade på "Mot Alla Odds". Jag blir lika imponerad varje gång. Helt seriöst! Passade på att stretcha lite
och bläddra lite i boken som det är tänkt att jag ska sammanfatta. Svår bok att läsa ur eftersom den innehåller en massa exempel. Var plockar man ur det viktigaste ur det liksom? Men det ska nog gå bra!
.
Ska plugga lite till samtidigt som det blir ett avsnitt av Once Upon A Time. Söt serie!
Imorgon blir det mera DAAANS!
.
Besos

Kommentarer


Kommentera inlägget här: