ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 12 januari 2012

Kategori: Allmänt

Opponering, granskningsseminarium, kontroll av tenta.
Kalla det vad du vill, men jisses vad nervöst. Gillar inte alls att behöva
berätta för någon om vad jag tycker den personen ska förbättra på sin tenta.
Inte i grupp inför läraren iaf! Men det gick bra. Fick VG-varning på min hemtenta. Vilket innebär att
den med lite puts o tillägg kan bli en VG-tenta. Men frågan är om jag kommer göra rätt ändringar, tillägg med mera samt om jag kommer formulera mig tillräckligt bra?! jaja.. tiden får utvisa svaret.
.
Stannade kvar en stund och skrev lite på ett protokoll. Gick bra, vi blev färdiga. Såå gött när man kan checka av saker! :)
.
Kom hem, åt lunch, gick en runda, har druckit kaffe med mamma och ätit nybakta kanelbullar.
Kanelbullar ska vara nygräddade. Då är de som BÄST!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: