ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 26 januari 2012

Kategori: Allmänt

Im dead.
Nä. men jisses vad trött jag ee!
Lyckades försöva mig imorse. 06.58 vaknade jag. Tanken var att jag skulle
ta tåget 07.18. Slänger mig upp ur sängen (så fort som min fot pallar). Klär på mig och slänger mig ut genom dörren. Hinner faktiskt med tåget! Inte illa det!
Så. VFU framt till 13.40. Då kilar jag inom en skoaffär och köper ett par skor. Barnavdelning och rea. 199 pix. Man tackar!
Kilar inom biblioteket med. Alltid lika roligt.
Hämtar bilen och åker o handlar. Mycket folk, många kundvagnar och alltså trångt! Ogilla.
Kommer hem, plockar ur varor och äter riskakor.. Vid fyra hämtar jag D o V på dagis. Energikick!
vid 18.18 är jag på tåget, 18.30 på bussen och 18.40 på Allebike.
Hinner plugga lite innan min dansklass. Underbar koreografi och underbara dansare!!!!
Får skjuts med Lisa in till stationen så jag är hemma vid 21.20.
Nu kollar jag på Sveriges Mästerkock.
Imorgon är det VFU o barnpassning som står på schemat.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: