ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Night thoughts

Kategori: Allmänt

 

hmm..
Jag borde börja ha något att göra tjugofyra timmar om dygnet.
det är när rastlöseheten sätter in som tankarna kommer. När allt tystnar och det enda som finns kvar är mina egna tankar. Att hålla sig själv sällskap är kanske inte alltid bra? Jag som älskar att vara själv. Att bara vara ... 

Jag vill inte. Orkar inte. Inte se. Inte höra. Men framför allt vill jag inte känna. Jag känner och känner. Men jag vill inte. Om jag måste känna vill jag inte känna efter och analysera vad det är jag känner. 

Att bara få vara.. ska det vara så mycket begärt?

keep busy and dont think.
Och om du tänker, tänk inte på det som du inte ska tänka på.
keep your mind on the good things.

Varför tänka? Det kommer ju inget gott ur det ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: