ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 29 juni 2012

Kategori: Allmänt

God kväll/ natt på er. 
 
Idag har det varit en händelserik dag. 
Började som vanligt på cykeln i en timme. Sedan snabbt byta om och cyka till jobbet.
Jobbade 8-15 idag. Vi hade lite barn så jag fick gå lite tidigare. 
På hemcägen blev jag påkörd av en bil. Dock kände jag personen som körde på mig,vilket underlättar något. Men min cykel är helt pajjad i framdäcket. 
Ingen rolig inledning på helgen kanske. Men jag mår bra. Har ett blåmärke med bula på benet, lite öm här o där men annars mår jag fin fint! :) Tycker mer synd om henne som körde på mig.. min värsta mardröm är att köra på någon... 
Jag landade på någon vänster på hennes motorhur, så jag trillade aldrig till marken, vilket jag anser som tur. Mamma och syster kom körandes någon minut efter olyckan så de tog cykeln på bilen och jag fick åka hem. Käkade lite och kom fram till att det nog är bäst att åka in och kolla upp så att det inte är något mer ändå. Spenderade dryga timmen på akuten där det konstaterades att jag var Ok. Skönt att veta ändå.
 
Kom hem och käkade korv innan mamma och jag tog en promenad. Om vi blev blöta? Nej nej, dränkta! 
Kaffe, choklad o popcorn på det! 
Bra avslutning på en mindre lyckad dag. 
 
Nu ska jag sooooova!
 
Kram o god natt!

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Men kära nån! Tur att du är okej! <3

    2012-06-30 | 03:58:38
    Bloggadress: http://doowop.blogg.se

Kommentera inlägget här: