ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 16 juni 2012

Kategori: Allmänt


Klockan är inte ens 21.00och jag är trött! 
Har dock jobbat heltid i veckan, upp kvart i sex varje dag, och dessutom haft en liten vovve att ta hand om. 
Det tar några dagar innan rutinen sätter sig i kroppen antar jag. Dock har det inte varit några större problem med att komma upp på morgonen, nej, det värsta har varit att gå och lägga sig i tid ;) Inte min starka sida, ni vet. 

Idag tog jag sovmorgon till halv åtta. Najs. En timme på cykeln följt av frukost. 
Sedan in till Alingsåsfestivalen och kolla på Allebikes dansare. Det har ju varit intensivkurs i veckan som jag tyvärr inte kunnat vara med på. Duktiga tjejjor och killar iaf! :D
Gick en snabb sväng bort och köpte tuggben till Besos, sedan snabbhandling och därefter hem och käka lunch. 
Passade på att gå en runda medan Besos låg utslagen efter förmiddagens äventyr i den stora staden. 
Lasagne till middag. Fasiken vad gott! Mammas är bäst! 

Färgade håret på mamma efter maten och sedan en kort promenad i lite småregn. Gillar att gå i regn!! Kunde ha regnat lite mer för min del faktiskt, men man får glädjas åt det lilla, haha!
Imorgon åker mamma och jag ner till Halmstad en sväng. Jag ska hälsa på havet och mormor. I den ordningen.
Hem på kvällen, så om det uteblir ett inlägg imorgon beror det helt enkelt på att jag inte orkar skriva på kvällen. ;)

mitt hjärta 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: